Jak navrátit tělu chybějící energii?

 

Většina z nás žije s pocitem, že je přirozené s přibývajícími roky ztrácet vitalitu, mít vyšší váhu, horší tlak a menší pohyblivost. Není to ale jen zažitý mýtus? To co totiž svému tělu „věnujeme“, tak nám také vrací. Když se tedy pokusíme dodržovat pár tipů, tak i v pozdějším věku můžeme být ve výborné kondici!

 

 

  1. Mějte pravidelný pohyb! Hýbejte se, jak je vám příjemné, ale nevynechávejte tuto činnost. Pohybem podporujeme činnost srdce a posilujeme svaly, ty nám pak drží klouby a kostru, a díky tomu eliminujeme bolesti zad.
  2. Vybírejte si pestrou stravu! Dopřejte svému tělu takové potraviny, které ho nezatěžují a dodávají mu dostatek živin. Díky tomu vám nebude chybět tolik potřebná energie.

Doporučené suroviny pro jídelníček:
luštěniny, quinoa, sója, brambory, bataty, ovesné vločky, celozrnná rýže, kvalitní těstoviny, vajíčka, olejnaté ryby, kvalitní maso, rostlinná mléka, rostlinné oleje, cheddar sýr, celozrnné pečivo, ovoce a zelenina, ořechy/semena, bylinky, ovocné čaje, zelený čaj, med, kakao/kvalitní tmavá čokoláda.

  1. Eliminujte přísun toxických látek! Mezi ně patří alkohol, nikotin, některé hygienické přípravky, léky atd. Všem toxinům se bohužel nemůžeme zcela vyhnout. Obranyschopnost organismus ale zvýšíme stravou bohatou na ovoce a zeleninu – ideální je vybírat suroviny bohaté na antioxidanty (např. švestky, borůvky, maliny, ostružiny, jahody, meloun, citrusy, hroznové víno červené, kapusta, špenát, avokádo, červené papriky, brokolice, květák, zelí). Potřebnou denní dávku si jednoduše můžeme dopřát např. díky MoreJuicePress.
  2. Eliminujte stres! Vše má své řešení, zachovejte klid v mysli 🙂

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *