Snídaně, nejlepší základ dne!

 

Nestíháte snídat? Tak to děláte velkou chybu! Proč? Protože když spíme, tak se naše tělo regeneruje a mozek hezky odpočívá. Když se potom vzbudíme, tak potřebujeme co nejvíce načerpat novou energii. Vydatná a zdravá snídaně nám dodá energii a glukózu, kterou potřebujeme ke startu do nového dne.

Zdravá snídaně vám pomůže energeticky zvládnout celé dopoledne a skvěle nastartuje metabolismus.

Díky snídani si zároveň stabilizujete hladinu krevního cukru a nebudete mít dopoledne takovou chuť na sladké, což samozřejmě prospívá vaší váze! Díky pravidelným snídaním vám půjde vaši váhu i lépe korigovat, snížíte si i cholesterol v krvi a můžete tak snížit riziko srdečních onemocnění.

Co tedy snídat?

Ideální jsou potraviny obsahující dostatek bílkovin a vlákniny. Ty nejvíce zaženou hlad a budete po nich mít pocit sytosti. Zároveň udržují zdravé i vaše svaly. Patří mezi ně například mléko a mléčné výrobky, vejce, luštěniny, ořechy, mák ale i třeba maso a tofu pro vegetariány. Důležité je samozřejmě také ovoce nebo zelenina, celozrnné pečivo a nesmíme zapomenout na pitný režim. Pijte nejlépe vodu s citronem, čaj slazený medem nebo ovocné šťávy. Tolik oblíbenou kávu k snídani spíše vypusťte a nechte si ji na dopoledne či odpoledne. K snídani ji spíše nahraďte třeba kávou špaldovou, pokud vám bude opravdu hodně chybět.

Pokud hledáte inspiraci na opravdu dobou snídani, nechte se inspirovat  video recepty od Jiřího Krále.

Jak snídat?

Hlavně v klidu, bez rušivých elementů v okolí jako je mobil, televize a podobně. Sedněte si ke stolu, dívejte se z okna a vychutnávejte. Klidně si přivstaňte, ať máte na vše dostatek času. Snídat byste měli nejpozději do 30 minut po probuzení.

Už jen tím vším se vám potom podaří vyhnout únavě a stresu. Věřte, že váš den bude potom vypadat mnohem lépe!

One thought on “Snídaně, nejlepší základ dne!

  1. Já to říkám vždy, v klidu! Kéž by si mé rady můj starší syn Drahomír vzal konečně k srdci. Furt ty jejich mobily.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *