Buřtguláš nejen pro vegany a vegetariány

 

Recept má spoustu benefitů. Nejen že je vynikající, ale jeho příprava je velmi rychlá. Pokud pospícháte a chcete, aby vás jídlo pořádně zasytilo, je tento recept přesně vhodný pro vás. Naše food blogerka Denisa z Deníku z domácí kuchyně se k tomuto receptu velice ráda vrací. „Nejen, že je absolutně luxusní i pro ty co rádi jedí maso, ale také proto, že je tento recept plný bílkovin.“

Pokud doma nepřiznáte, z čeho se tato verze buřtguláše skládá, málokdo pozná, že se jedná o verzi vhodnou pro vegany. Denisa ho připravila v nádobí Zepter, kde si suroviny zachovají svou přirozenou chuť. A co Denisa při vaření buřtguláše v nádobí Zepter ocenila nejvíce? „Líbí se mi na tom hlavně to, že nemusím použít ani kapku oleje a cibulka je také super ,,osmažená.“

 

Buřtguláš nejen pro vegany
 
Jaké suroviny jsou potřebné pro přípravu buřtguláše? 

– 1 uzené tofu

– 1 balíček sojového masa (čím menší kousky tím lépe)

– 1 sklenička již uvařené cizrny

– 1 lžíci rajského protlaku

– sůl, pepř, uzená paprika, majoránka, kmín

– 1 středně velká cibule

– česnek dle chuti

Nádobí Zepter

Jak postupujeme při přípravě buřtguláše?

Postup je velice jednoduchý:

1. Opečte na jemno pokrájenou cibulku.

2. Poté přidejte pokrájené tofu a také opečte.

3. Přidejte koření a protlak, které lehce orestujte, ale pozor aby se nepřipálila paprika.

4. Poté nasypte propláchnutou cizrnu a sóju (můžete ji předtím 5 až 10 minut povařit zvlášť ve vodě, ale není to nutné).

5. Poté podlijte vodou a nechte 15 minut vařit.

6. V konečné fázi nezahušťujte, nechte polévku tak, jak je.

7. Pokud jste milovníky výrazných chutí, nebojte se pokrm okořenit.

8. Pokud budete mít po ruce zeleninový vývar, použijete jej, neboť buřtguláš bude mít mnohem lepší chuť.

 

Přejeme dobrou chuť!

 

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *